למה מוצרי קידום מכירות – עוזרים לכם לחמם את היחסים עם הלקוחות שלכם ?

מוצרי קידום מכירות – עוזרים לכם לחמם את היחסים עם הלקוחות

כמות העסקים גדלה ללא הפסק, ולכן, בשל התחרות הרבה, צריך כל בעל עסק להבליט את הייחוד שלו ולגרום ללקוחות הפוטנציאליים להתעניין בו ולבטוח בו. כמו כן, יש לשמר את הלקוחות הקיימים ולגרום להם להרגיש שאם הם ימשיכו להיות לקוחות נאמנים – הדבר ישתלם להם.

אחת הדרכים היעילות לשמר קשרים עם לקוחות קיימים ולפתח קשרים עם לקוחות חדשים, היא להעניק להם מתנות קטנות. המתנות הללו הן בעצם מוצרי קידום מכירות עליהם מופיע הלוגו של העסק.

המתנה הקטנה שעושה את כל ההבדל

 המתנות הן ערך מוסף שגורם למקבל המתנה להרגיש שהשקיעו בו ושאם העסק משקיע מחשבה, זמן וכסף על רכישת מתנות – הוא בטוח עסק איכותי. במילים אחרות – נתינת המתנה משפרת את הדימוי של העסק ובכל פעם שהלקוח משתמש במתנה ורואה את הלוגו של העסק, העסק נצרב בתודעתו.

בניגוד לכך – כשהעסק מבצע רק את עבודתו הבסיסית – מוכר מוצרים או שירותים ולא מעניק את המתנה הקטנה שעושה את ההבדל, הוא מפספס. כמובן שאותו העסק יכול להיות מוצלח, אך הוא לא יצליח "לגעת" בליבו של הלקוח כמו עסק שישקיע ויעשה קצת מעבר למצופה.

בעלי עסקים – אילו מתנות הלקוחות שלכם ישמחו לקבל?

ישנן כל כך הרבה מתנות שאפשר לתת ללקוחות הפוטנציאלים והקיימים. המבחר הנרחב עשוי לבלבל כל בעל עסק. למרות זאת, אפשר לומר שרוב האנשים ישמחו לקבל מתנה פרקטית, כמו למשל: עט, שעון קיר, משטח לעכבר, פד לעכבר, מחזיקי מפתחות מחברת ממותגת ועוד…

כמו כן, ניתן לחלק ללקוחות מתנות יום הולדת. עצם העובדה שהעסק שלך זכר את יום ההולדת של הלקוח מרגשת בפני עצמה. הדפסת תמונות על עץ, הדפסה על ספלים או הדפסת תמונות על מוצרים אחרים בתוספת הלוגו של העסק, יכולים גם הם להיות מתנה מצוינת. מעבר לזאת, כדאי לחלק מתנות לכבוד החגים – מתנות לראש השנה, מתנות לפסח ומתנות לפורים יכולות לחזק מאוד את האמון של הלקוחות.

זכרו – מתנה קטנה ושימושית יכולה לעשות את כל ההבדל ולגרום לעסק שלכם לצמוח!

למה מוצרי קידום מכירות – עוזרים לכם לחמם את היחסים עם הלקוחות שלכם ?

כתיבת תגובה

סגירה
×

מה תרצה לעשות כעת?